Suport a projectes de transformació de la formació a la UPC

Convocatòria Galàxia Aprenentatge 2024

El projecte Galàxia Aprenentatge és un procés per repensar l’experiència d’aprenentatge a la Universitat, que ha de resultar en una transformació de la docència a la UPC que impliqui la definició d’un model docent propi i la identificació de les estratègies d'aprenentatge més adients i eficients. La nova convocatòria de 2024 té per objecte donar suport a projectes estratègics que tinguin com a finalitat transformar el procés de formació i d'aprenentatge. Amb aquesta convocatòria es pretén que s'iniciïn projectes que siguin pilot i que inspirin iniciatives futures d'altres centres per tal de construir un model docent propi de la UPC i s'espera que tinguin un impacte transformador en l'entorn i que inclogui la participació activa de l'estudiantat. El termini de presentació dels projectes finalitza el 22 de maig. El 29 de maig està prevista la celebració d'una jornada oberta a tota la comunitat UPC per la presentació i valoració, per part d'un tribunal extern, dels projectes presentats.

Ja podeu consultar les bases (Acord CG/2024/02/17, de 24 d’abril de 2024, del Consell de Govern) de la convocatòria Galàxia Aprenentatge 2024 de suport a projectes de transformació de la formació a la UPC.